Retail In Detail 2008
Потребителите (са)
новите професионалисти в магазина
Това е и темата, която списание „Регал“ – специализирано издание за бързооборотни стоки, и институтът за проучване на пазара GfK Bulgaria избраха за третата си съвместна конференция Retail in Detail, която се през ноември’2008 г. в София. В тази конференция взеха участие като лектори и еМ Студио Адвъртайзинг енд Криейтив с партньорите си от Холандия Joes De Vries Group.Тема на презентацията: Разкажете история!
Лектори: Клаус Вестер и Мая Вълчева
Темата е посветена на едно от основните предизвикателства пред българските търговци – общуването с клиентите.
За да ви ориентират по-добре Em Studio и Jos de Vries International показват как това се случва в европейската търговия и представят две от най-актуалните комуникационни концепции в търговията на дребно: „Най-доброто от двата свята (от секторите със свежи и с опаковани продукти в магазина)“ и „Емоцията на пазаруването – новата стойност на търговията на дребно“
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.