Бъдете разУмни и доВолни!
„ … Поръчах си ваза за цветя, а тя се оказа, че не е подходяща за вода. Потърсих си правата, но ударих на камък и накрая сама се справих.“
„ … Регистрирах се в сайт и направих поръчка, но незнам да чакам ли доставка, някой ще ми звънне ли по телефона или поръчката е в СПАМ-а.“
„ … Често пазарувах в нета, но не спирам да си мисля какво ли този път ще се обърка – вноса ли ще закъснее, куриера гумата ще спука, времето за изработка ли не стигна или пак скритите продуктови дефекти …“
И така, написахме hi-pos приказка с хубав край.
В продължение на няколко седмици с нашият екип от маркетингови специалисти и анализатори проведохме проучване сред представителна извадка от интернет магазини и разкрихме слабите места на българската он-лайн бизнес среда. Защо? – Защото плюсовете всички си ги знаем – бързо, лесно, без чакане по опашките, в удобно време и час, без да се излиза по-рано от работа, без стрес и нерви. Направо „по мярка“.
Обобщихме резултатите и разработихме за hi-pos.com дълъг списък от правила, които тествахме в реална среда и резултатите започнаха да идват сякаш от само себе си. Комуникацията с клиентите се оптимизира до 1-2 имейла, документацията се прецизира, телефонните разговори намаляха, доставките вървяха гладко, куриерите гарантираха разноса в срок, а КЛИЕНТИТЕ оставаха все по доволни и лоялни.
Споделяме опита си с Вас, а Вие решете дали си е струвало усилията:
- Винаги използвайте само надеждни сайтове и внимавайте каква информация разкривате за себе си!
- Уверете се, че знаете кой е търговеца, с който ще си имате работа, къде се намира неговия офис/магазин и какви условия предлага на клиентите! Допитайте се до приятели, познати или други клиенти!
- Договора за покупко-продажба трябва да е достъпен и да се вижда, а условията – ясни, да позволяват ползване и съхранение.
- Преди да се съгласите с условията за покупка се свържете с компанията търговец! Задайте всички въпроси, които ви интересуват – актуалност на цените, възможност за доставка, куриерска фирма, транспортни разходи, плащане и др. Така ще получите допълнителна представа за качеството на обслужване и лекотата на комуникация.
- Когато пазарувате он-лайн винаги правете писмени уговорки и пазете електронните писма, които получавате като автоматично потвърждeние или отговор!
- Когато получите пратката от куриера, проверявайте нейното съдържание, здравината на продуктите и запазете всички придружаващи документи.
И накрая, ако имате проблем:
Потърсете съвет или действайте, но бъдете разумни!
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Mnogo tochno napisano! Az lichno mnogo se strahuvam da pazaria online!!!!
хахах, Удобно, бързо, но не и лесно! Така е в БГ. И какво – има ли успех hi-pos?
Привет Катя,
Ключът към Вашите страхове е скрит в заглавието – ако сте внимателни и разумни, ще пазарувате на воля. Освен това:
– можете да откажете заявката без това да е повод за притеснение, а уеб Продавачът е длъжен да Ви информира за процедурата, която трябва да следвате, за да го уведомите за отказа си.
– в рамките на 7 работни дни от деня, в който сте получили пратката можете да я върнете на Търговеца като си поемете транспорта.
Моят съвет кам Вас е: Проверявайте прецизно дали он-лайн магазина има процедури за отказ от заявка, за рекламация и за връщане на стоката.
Много полезна статия за всички он лайн потребители! Благодаря!
Хехе, добри съвети. Аз пазарувам от България чрез интернет само в краен случай. Няколко пъти се занимавах с разправии и се отказах. Бързо и лесно е купуването от чужди сайтове – супер!!! А hi-pos.com на мен лично няма какво да ми предложи и не знам каква е разликата… Някой да сподели
На всички вас,
Благодаря, че харесвате нашите статии и, че редовно ги четете!
Не бих желала да прозвучи като самореклама, макар, че това е най-евтината реклама, но …. нашата формула за успех е:
труд, постоянство и малко късмет! :)))
Аз ще добавя Уважение и Внимание към всеки клиент! И не на последно място търговския екип на hi-pos.com е изграден от хора, които обичат работата си и обслужват клиентите си с усмивка!
Az sum kupuvala katedri ot hi-pos. Mnogo sa tochni! Obadih se v Ponedelnik s poruchka za 10 br. i vuv Vtornik masite biaha vuv Veliko Tarnovo v ofisa ni. Strahotni sa!
Kirile,
Neznam kakvo o4akvash da ti predloji sait za reklamni produkti kato hi-pos.com, no ako go porazgledash hubavi4ko sas sigurnost shte namerish neshto za ofisa ili za sebe si.:))))))
Михаела е права!!! Аз случайно открих hi-pos.com докато се „ровех“ за подарък на шефа и накрая така стана, че след банкета от hi-pos.com накупихме какво ли не за офиса. Хората ни направиха алуминиеви рамки за грамотите и сертификатите, предложиха ни стелажи за дипляните и брошурите и отгоре на всичко ни подариха табелки за имената от тези прозрачните за бюро. Така ни се префасонира офиса, че не можем да го познаем. хахахахаха
Вижте ги колко са скромни тези от hi-pos.com. За каква САМОРЕКЛАМА ми говорите, като вие сте самата реклама!… Вместо да се фукате като другите с това, което правите чакате хората да го правят вместо вас, до кога??!!!….
Привет на всички настоящи и бъдещи on-line потребители!
Като член на екипа на Hi-pos искам да ви споделя, че много наши клиенти търсят личния контакт с нас. С разговор по телефона или пускайки ни e-mail, те откриват насреща си хора готови да им помогнат и съдействат във всяка ситуация. От друга страна писменото потвърждаване за наличности, цени и срокове за изпълнение на поръчките дава на клиентите ни допълнителна сигурност.
На тези, които още не са опитали с Hi-pos бих казала: „Действайте! С нас се работи лесно!“