Рекламни материали
Oписание
Концепцията за рекламни материали включва: дефиниране на основното послание на Вашия бизнес, таргет групите на рекламните материали, проучване на конкурентни бизнеси и техните рекламни материали, съставяне на списък с минимално и максимално изискуеми рекламни материали с включена спецификация.
Приложение:
Подходяща за фирми, които искат да имат ясно дефиниране на рекламните материали, които да им помогнат при представяне на бизнеса им пред доставчици, клиенти, контрагенти. Добре е да се прави годишна ревизия на концепцията, която да отчете промяната в тенденциите на пазара и промяната във Вашия бизнес. Тази концепция оптимизира бюджета за реклама, т.к. елиминира възможността от усилия и средства в неефективни материали и реклами.
Параметри
Включват се 3 последователни етапа: проучване, предложение, определяне на критични точки
Цена:
Направете запитване, за да получите актуална цена за концепция и концепция с включен дизайн.