Реклама в точката на продажба
Oписание
Концепцията за реклама в точката на продажба включва: определяне на мъртвите точки при подредба, предложение за оптимизиране на подредба, определяне на брой кампании, теми на кампаниите, елементи и аксесоари за реклама в обекта за оповестяване на кампаниите, критични точки и план график за акциите. Допълнителни канали за комуникация с клиента.
Приложение:
Подходяща за големи и малки фирми, които имат нужда от външен консултант за изграждане на концепция. Страничния поглед и въвеждане на нови виждания в една добре сработена структура води до много силни резултати.
Клиенти:
Агрос Агромаркет, Сънфууд, Интерсервиз Узунови АД, www.hi-pos.com, и др.
Параметри
Включват се 3 последователни етапа: проучване, предложение, планиране
Цена:
Направете запитване, за да получите актуална цена за концепция или за концепция с включен дизайн.