С SHARP можеш да получиш телевизор БЕЗ ПАРИ!
Възможно е! Само сега по време на Световното първенство по Футбол SHARP дава шанс на всеки познал.
Работата с екипа на Sharp ни предлага интересни предизвикателства всеки ден. Именно предизвикателствата ни карат да бъдем все по-креативни и по-активни към пазара.
В агенцията ни постъпи задание за дизайн и текст на кампания, свързана със Световното първенство по футбол 2010 г. От маркетинговия екип на Sharp ни зададоха параметрите на играта, в която участниците имат шанс да си върнат парите за закупения телевизор. От нас се изискваше да въвлечем клиентите на Sharp да участват в играта чрез дизайн на визията.
Започнахме работа ВЕДНАГА!
Създадохме предизвикателно заглавие заедно с маркетинговите ни специалисти. Уточнихме с екипа на Sharp детайлите за участие в играта /какви данни ще изискват от участниците, как ще се доказва покупка и верен отговор, къде ще се правят залозите, къде ще се обявят резултатите, как и къде ще се получават наградите и т.н./. Синтезирахме правилата и ги описахме кратко, точно и ясно, за да няма заблуди и неясноти за участниците. Разработихме дизайн, който въвлича в основната тематика – да спечелиш като познаеш отбора финалист на Световното Първенство по футбол. И ето крайния резултат:
Тази рекламна визия можете да видите в магазините, участници в играта на Sharp: Интермаркет и МЕТРО
Като заключение мога да Ви споделя нашето разбиране за правене на рекламна визия за игра:
Успешният дизайн на визия за игра изисква:
- Атрактивно заглавие;
- Разбираем текст – по-малко думи, по-ясно и точно изразяване;
- Графични елементи, които привличат конкретната аудитория и я предизвикват да участва;
- Цветове, които предизвикват активност;
- Ясни и точни правила, които изключват мисъл за измама.
A тези елементи ги създаваме НИЕ от еМ Студио – агенцията за маркетинг и реклама. Нашите клиенти са заети да продават и заемат все по-големи пазарни позиции, а ние вършейки си работата както трябва правим: Добра и разбираема визия, грижим се всички детайли да са огледани и прецизирани и създаваме за клиентите си възможности да постигат целите си и да стават все по-успешни.
Именно за това твърдим, че рекламата е инструмент за увеличаване на продажби, а не самоцелно изкуство.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Здравейте,
Притежавам туроператорска фирма за продажба на самолетни билети, резервации за почивка в страната и екскурзии в чужбина. Продажбите ни са основно в интернет и поради конкуренцията в сектора срещаме затруднения от различно естество. Ползваме услугите на рекламна агенция, но бих искала да ми предложите концепция за дизайн и промотиране на специалните ни екскурзии за ученици.
Наградата от играта е зимна ваканция в Рила.
Красимира Димитрова
Здравейте г-жо Димитрова,
Напълно разбирам проблемите Ви, он-лайн продажбите имат своите тънкости, а трудностите са почти ежедневни. Ние консултираме магазин за он-лайн продажби на оборудване за реклама http://www.hi-pos.com и сме запознати с целия процес. Ще се радвам да Ви бъдем от полза. Ние можем както да Ви изработим концепция и дизайн на кампанията, така и да Ви дадем само предписания за работа, а Вашата агенция да ги изпълни. Целта ни е да се получи оптимален резултат.
Уважаема г-жо Вълчева, за първи път се осмелявам да питам, но за да платя – аз трябва да знам за какво. Не е ли много високопарна тази дума концепция и всъщност – какво означава? Какво всъщност правите Вие?
г-н Петров, поласкана съм, че съм Ви подтикнала да питате! :-)Благодаря Ви за въпроса! Концепция 🙂 – много исках да използвам друга дума, но не открих… Ще се радвам ако Вие ми предложите някоя по-подходяща 🙂
Какво влагам аз в тази дума – концепцията обединява идеята и я трансформира в единно цяло, което може да се реализира, като най-важното е да се огледа от всички страни /клиенти, послания, реализация, търговски екип/ За това и преди да се заема с разработката на една концепция изисквам попълване на въпросник, който определя пригодността на екипа за работа и маркетинговата среда във фирмата – дава ми базата, от която да се тръгне.
Привет!
Госпожо Вълчева,
редовно чета Вашите публикации и се замислих над това дали всяка фирма, която има желание, може да се възползва от разработена от Вас концепция?
Има ли някакво значение големината, бранша, броя на персонала, вида на продукта и др., защото у нас преобладава дребния бизнес, който се бори да оцелее и бюджета непрекъснато се „орязва“?
Ваша почитателка: Красимира Димитрова 🙂
Здравейте Красимира, 🙂
Веднага отговарям на въпроса Ви: Що се отнася до поръчка на концепция – НЕ, размера няма значение! Зависи от вида на концепцията и от потенциала на екипа и бизнеса Ви. Ако се притеснявате от цената за концепция Ви предлагам да използвате услугата ни индивидуална консултация със специалист по конкретен проблем. Цената е твърда 60,00 лв./консултантски час с включен ДДС.
A, nyakoi poluchi li televizor bez pari?
Даааа :), колкото и да е чудно, имайки предвид резултата….. Оказа се, че освен октопода Паул и няколко Българи са познали победителя 🙂 В момента, в който от „Интерсервиз Узунови“ АД публикуват официалната информация ще приложа линк.
Михаела, ето и официалната информация за спечелилите в играта: http://www.sharpbg.com/index.php?news