Последни публикации

Нека да говорим за пари

 

 

списание Кафе пауза бр. 2/2009г.

списание Кафе пауза бр. 2/2009г.

 

Как да оптимизирате продажбите си? Как клиентите ще решат да оставят част от парите си във Вашия обект?

Информацията за финансова криза разтърси потребителите и ги накара да променят поведението си при покупка. Производителите съкращават разходи и акцентират на по-ниските цени. Това ли е най-правилната политика в дългосрочен план?

За да намерите Вашето решение Ви предлагам следната механика:

1. Задайте си следните въпроси:

  • Какви са били продажбите Ви през миналата година по месеци?
  • Кои са продуктите, които най-много са се харесвали и продавали?
  • Кои са Вашите клиенти сега? – тук се консултирайте и с хората, които продават директно на Вашите клиенти. Направете си наблюдение – в рамките на седмица или месец проследявайте всеки един Ваш клиент – какво купува, колко време избира, само за себе си ли купува? Сам ли купува или е със семейството си? Питайте ги какво искат още да намерят при Вас? (още…)

Retail In Detail 2008

Потребителите (са)
новите професионалисти в магазина

Retail In Detail 2008

Това е и темата, която списание „Регал“ – специализирано издание за бързооборотни стоки, и институтът за проучване на пазара GfK Bulgaria избраха за третата си съвместна конференция Retail in Detail, която се през ноември’2008 г. в София. В тази конференция взеха участие като лектори и еМ Студио Адвъртайзинг енд Криейтив с партньорите си от Холандия Joes De Vries Group.Тема на презентацията: Разкажете история!

Лектори: Клаус Вестер и Мая Вълчева

(още…)

Осем златни правила при промоциите и дегустациите

Задължителни за успеха са комбинацията от творчески подход, хитрост и маркетингови познания

сп. Регал, 03.07.2008 г.

сп. Регал, 03.07.2008 г.

Директният контакт с клиента чрез промоции и дегустации е ефективен метод за повишаване на продажбите на стоки и услуги в точката на покупка. Но колко дълготраен е ефектът? Продажбите са критерий за успешна промоция, но ако продуктът е скъп, макар хората да го харесат, може да нямат пари да си го купят. А и колко предложения може да понесе клиентът след тежък работен ден?

Голямо предизвикателство и скъпо струващо удоволствие е клиентът да спре вниманието си на вашата стока. От опит знам, че промоциите вече не са това, което бяха. Срамежливите клиенти са изместени от професионални ловци на намаления, които имат една-единствена цел – за най-кратко време да купят повече, без да надвишат предвидения бюджет. Поласканите клиенти все повече отстъпват на припрени и отбягващи промотърите купувачи.

(още…)