Публикувана на 22.10.2010 ¬ 12:33h.Мая Вълчева
Рекламни сувенири по Коледа!
Ммм да, и освен всичко сериалът е винаги Китайско-Български. Гледам го всяка година и мисля, че днес открих какво му е сбъркано. Всъщност е много безумно от всяка гледна точка – от страна на нас агенциите и на фирмите поръчители.
Отношението към този момент от живота на фирмите е изкривен. Свързва се с големи харчове, много труден и досаден избор на сувенири, изцеждащ избор на най-добра цена, забавени срокове, скандали, неизпълнени поръчки и данък печалба 🙂 А се забравя основната цел: ФИРМАТА и нейния ИМИДЖ.
Може ли да е различно? (още…)
Публикувана на 11.10.2010 ¬ 12:27h.Филип Иванов
С пожелания за Топли и много истински Великденски празници!
В навечерието на един от най-истинските семейни празници Ви желаем
Хармония, Любов и Светлина,
за Вас, Вашите семейства и екипът с който споделяте всички работни предизвикателства.
Нека светлината Ви води по пътеката на успеха!
Нека хармонията в семейството и работния екип е водещата сила напред!
Нека любовта е градивната сила на Вашият бизнес!
Екипът на еМ Студио!
Публикувана на 11.10.2010 ¬ 12:27h.Филип Иванов
Честита Нова година на всички!
Нека е ползотворна, градивна и успешна за всички Вас, нашите клиенти и партньори!
2012 година за еМ Студио се оказа изключително динамична и активна, за съжаление не успяхме да пишем и обновяваме проектите си. Надявам се, че през 2013г. пропуските ще бъдат заличени;)
С какво ни срещна 2012 -ще се опитам в няколко поредни поста да Ви разкажа за новите проекти и интересни предизвикателства.
Нови кампании, проекти и др.:
Клиент: Омекс България
Продукти: Листни Торове и Биостимулатори
Кампания: Въвеждане на пазара – Изключително интересeн клиент с амбициозната задача, който ни възложи амбициозната задача да представим на аудитмпания, която работи на много динамичен пазар.
Термостропува
БМ Риалто
БМ Кампания 15 години
Интелектика
Енерджи Евентус
Румена
Детска градина Морско конче
Hi-Pos
Публикувана на 30.09.2010 ¬ 15:00h.Мая Вълчева
или 10-те Коварни въпроса за РАБОТЕЩА ОПАКОВКА
За да създадете опаковка, която прави продажби е необходима прецизност от самото начало. Независимо кой ще прави опаковката, за да държите под контрол целия процес, Вие трябва да сте наясно с отговорите на следните въпроси:
- Какво ще опаковате? – Започваме от самия продукт – опишете го с подробности – какво представлява, от какво е съставен, кои от тези съставки са най-важни и значими за клиентите, какви функции има, какви нужди задоволява, как искате да се възприема от клиентите ви, с какво се различава от конкурентни продукти, с какво е по-напред и с какво по-назад от продукти заместители.
- Предвиждате ли разновидности на продукта? – пример вафли с шоколадов крем, след време асортимента се допълва от вафли с ягодов и карамелов крем, добавят се ядки и т.н.
- Има ли търговска марка, под която ще се продава продукта или сега ще се създава?
- В кой ценови клас е позициониран продукта? – спрямо конкуретни продукти, спрямо заместители.
- На кого ще го продавате? – опишете подробно неговите клиенти. След пряко наблюдение направете описание на бита и навиците на тези клиенти. Как пазаруват, как живеят, как общуват помежду си и т.н. (още…)
Публикувана на 20.09.2010 ¬ 12:40h.Мая Вълчева
Част 1
Имате продукт, който искате да продадете. Идва онзи ключов момент за опаковането… Кой ще направи опаковката? Дали ще стане хубава? Дали ще продава продукта? Как ще обясня на дизайнерите за какво става въпрос? …….
Притесненията Ви са сериозни и основателни. Можете да избирате най – лесния от следните варианти:
– Ваш фирмен дизайнер – Много от фирмите намират решението в назначаване на дизайнер, който да отговаря за всички графични решения – опаковки, промоции, реклама, печат и т.н. Този вариант звучи много добре, всичко е под Ваш контрол, изпълняват се всички идеи на шефа, а когато няма дизайнерска работа работното време може да се уплътни с някоя друга задачка. Но имайте предвид, че не винаги „послушния” дизайнер е Вашето добро решение за създаването на опаковка, която продава. Затова се насочете се към специалист, който има виждане, умее да анализира визии и да създава уникалност, ще спори с Вас и ще руши шаблони. Проблем се явява „свикването” на специалиста с изискванията към него – най-лесно ми одобряват ХХ форми, еди кои си цветове и т.н. Така ще си спести време, усилия и нерви, а на Вас може би ще спести единствено продажби; (още…)