Промоционални активности на Vichy в точката на продажба
Казвам се Даниела Николова, студентка съм в Икономически университет- Варна, четвърти курс, специалност Маркетинг. Участвам в стажантската програма на еМ Студио – Promo Active. Чрез работата в реална среда тази програма ми помогна да придобия практически знания за изграждане на ефективни активности и мърчандайзинг в точката на продажба.
Наблюдение във Варненските аптеки на продукти с марка Vichy
Vichy е марка козметика, чиито слоган гласи “Здравето е красота”. Спазвайки стриктно фирмения си имидж на “здравословна” козметика, навсякъде по света фирмата продава своите продукти само при стриктен контрол за качеството.
Клиентите, към които е насочен пазарният лидер са хора, интересуващи се от здравето и външния си вид. Потребители на медицинската козметика са жени и мъже от всички възрастови и социални групи. За някой от тях използването на такава козметика е свързано със специални грижи, за други е ежедневие и начин на живот, а за трети е търсене на индивидуалност.
Промоционални активности на Vichy в точката на продажба
Рекламно-информационни брошури – За всяка продуктова линия, според типа кожа, има отделна брошура, в която са представени продуктите, техните свойства и резултатът от употребата им. В тези брошури са поставени и тестери на съответните продукти. За съжаление не във всяка аптека се предлагат, а главно в по-големите. Най-често мястото им е на най-долния рафт на щанда на марката и са небрежно разхвърлени, като всеки, който пожелае може да си вземе от тях. (още…)