Акция за стимулиране на продажбите
Oписание
Концепцията за стимулиране на продажбите включва: тема на кампанията, механизъм на акцията, слоугън, текстове, дизайн на всички необходими рекламни материали. Канали за комуникация, критични точки и контрол на ефективност.
Приложение:
Подходяща за големи и малки фирми, които имат нужда от външен консултант за създаване на акция за стимулиране на продажбите – към краен клиент или дистрибуторска мрежа. Контакт на външен консултант препоръчваме минимум 1 път в година, т.к. така можете да си „сверите часовника“ и да получите креативни предложения, излизащи от рамките на рутината.
Клиенти:
Верига ресторанти БМ, Интерсервиз Узунови АД, www.hi-pos.com, и др.
Параметри
Включват се 5 последователни етапа: проучване, предложение, механизъм, дизайн, контрол на ефективност
Цена:
Направете запитване, за да получите актуална цена за концепция или за концепция с включен дизайн.